wtorek, 22 stycznia 2008

ZAPROSZENIE WANDY !!!

Dzisiaj, wcześnie rano, "przetrząsając" zawartość mojego Lapka, natrafiłem na przesympatyczne zaproszenie Wandy Kowalskiej. Miałem zaszczyt uczestniczyć w niezapomnianych Warsztatach
u Wandy i często z moją Irenką mile je wspominamy.
Wando, gdyby nie moja praca, zameldowalibyśmy się jako pierwsi ! Pozdrawiam Ciebie i tych wszystkich wspaniałych ludzi, którzy u Ciebe będą !
Pozostałym - gorąco polecam...

Z A P R O S Z E N I E

Do Wszystkich Zainteresowanych :-)
Jeżeli myślisz, że Twoje szczęście i przyszłość zależą od Ciebie, od Twojego nastawienia, umiejętności, relacji z innymi ludźmi - zapraszamy do nas.

Klub Ludzi Sukcesu jest miejscem, gdzie możesz te umiejętności rozwijać w życzliwej atmosferze wśród podobnie myślących ludzi. Jeśli myślisz, że nie masz prawie żadnego wpływu na to, co spotyka Cię w życiu również zapraszamy, ale OSTRZEGAMY - istnieje poważne ryzyko, że zmienisz swoje przekonania i uwierzysz we własne siły. A wtedy nie można już chować się w rowie pełnym wykrętów i wymówek; zaczynamy szukać odpowiedzi na pytanie:

Jeśli moje życie naprawdę należy do mnie,
to co mogę zrobić,
by było ciekawsze,
piękniejsze i szczęśliwsze ?

Klub Ludzi Sukcesu jest miejscem, gdzie każdy z uczestników szuka własnych odpowiedzi na to pytanie, a także uczy się jak być asertywnym, planować i osiągać cele, panować nad emocjami, lepiej rozumieć innych i dostrzegać co dobrego niesie nam życie i jak to najlepiej wykorzystać, a także jak pokonywać bariery takie jak strach przed publicznym występowaniem, lenistwo, brak wiary w siebie i wytrwałości.

Praca w klubie opiera się na aktywności wszystkich uczestników wg sprawdzonej metody opracowanej przez Tadeusza Niwińskiego, autora popularnych książek dotyczących samorozwoju. Ty sam decydujesz, w jakim stopniu jesteś gotowy włączyć się do wspólnej pracy; możesz przyjść jako obserwator, możesz brać udział w spotkaniu jako jeden z uczestników, możesz też podejmować się pełnienia funkcji kształcących takie umiejętności jak prowadzenie spotkań, gospodarowanie czasem, panowanie nad grupą i wiele innych przydatnych w pracy i w wielu innych dziedzinach życia,

Zapraszamy w sobotę 26 stycznia 2008 o godzinie 19.00 na otwarte pokazowe spotkanie Klubu Ludzi Sukcesu. Spotkanie trwa dwie godziny, wstęp wolny, goście mile widziani.
Gospodarz - Wanda Kowalska /tel.662-396-821/

(UF !!! Niezłe, prawda ?)
A to już moje... Pablito

Brak komentarzy: